'Den slags kärlek jag visar

Jag kan inte säga att jag har många vänner men jag kan säga att jag har många bekanta. Jag har inte den slags förmågan att bedöma hur jag är som vän men jag kan definitivt tänka på vad jag ska göra så att dom jag älskar lever ett bra liv. Jag själv vet att jag kanske inte är den duktigaste personen som gör allt bra men det är son jag är, Och de klart alla kan förändras om dom bara vill men i min värld så tycker inte jag att jag går över gränserna. Mitt liv är inte en dans på rosor just därför vill inte jag att ni ska gå på det vassa, Jag älskar er för mycket så jag säger upp vår vänskap. Det räcker med att höra det en gång, just jag gör det för eran skull. Tänk påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0