Jag lär mig snabbt!

Ligger här i sängen nu och inte gör någonting eller jo jag har fixat en ny header! för er som inte vet vad det är, så är det bilden du har längst upp på bloggen själv så kallar jag den huvudet:) Jag är på nice humör för jag har pratat med mamma om en grej + att jag har börjat fatta med alla dom här redigeringsmallar osv osv...(y) super...

Dock kan jag berätta lite om hur min dag har sett ut!
Efter skolan åkte jag till forum och mötte Imen Amira och Miro där efter gick vi hem till mig och baka kladdkaka och kolla på film, Och om jag ska vara ärlig blev inte kakan topp notch för jag hörde fel på att man skulle sätta ugnen på 175° så jag satte ugnen på 275° hehe... MEN MEN de gick å äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0