Välkommen hem Bror

Tjenixen allihoppa! Tänkte skriva lite kort om min dag och min broder. Idag kom min bror Andres hem har inte träffat honom på ungefär 2-3år och just nu bor han i Dominikanska Republiken och har kommit hit till kalla sverige för att träffa mig och farsan det är himla treviligt för har saknat honom som fan. Andres är 22 bast alltså min älsta bror han är uppväxt i cuba så han kan bara lite svenska efter som att han gick i gymnasium här i sverige. Brodern min hatar kalla sverige så han kommer nog åka tillbaka till Dominikanska Republiken om en månad eller så tyvärr, nästa gång hoppas jag att jag får åka till honom! För er som inte vet är Dominikanska Republiken som Miami det är jävligt nice, men nu måste jag sluta hejdå! 

-Här är en ful bild på pappa och bror-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0