Någon som har ett skärp?

Nej nu måste jag skärpa till mig rejält, jag vet att jag suger på att blogga grejen e att jag vill blogga nån stopp men det är ganska svårt när man inte har en smartphone för jag menar man går inte runt med en dator i fickan hela tiden. Jag ska försöka göra mitt bästa typ låna min pappas lur och blogga med, haha nej nu tror ni säkert att jag hänger med farsan 24/7 men det gör jag inte ;). Altingen får ni vänta lite till jag känar pengar och köper en bra jävla lur för då kan jag svära på allt att jag kommer blogga nån stopp! Jag älskar att blogga det är skit kul man skriver liksom ut lite så man slipper gå runt med det i hjärnan hela tiden + att det är kul att bara kolla igenom och se allt man har gjort hehe.

Men då vet ni mina kära läsare att jag kan inte lova er bloggning nån stopp efter som det kan bli lite lurigt, men nu vet ni också att en vacker dag så uppfylls denna önskan!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0