Är inte så bra på...

Ni kanske märker att jag inte alls är på att blogga på vardagar det är as svårt för mig för jag har ju ingen direkt bra mobiltelefon utan min dator och den går jag inte runt med hela tiden osv, men men snart får man en iphone4s och då blir det andra bullar. så ja kommer bättra mig på uppdatering och allt möjligt inom en vecka haha.
Men ska försöka göra mitt bästa nu men jag hoppas att ni förstår att ibland har man helt enkelt inte tid för man e med kompisar man har läxor att göra man sover och allt annat man gör.
Ni kanske märker att jag inte alls är på att blogga på vardagar det är as svårt för mig för jag har ju ingen direkt bra mobiltelefon utan min dator och den går jag inte runt med hela tiden osv, men men snart får man en iphone4s och då blir det andra bullar. så ja kommer bättra mig på uppdatering och allt möjligt inom en vecka haha.
Men ska försöka göra mitt bästa nu men jag hoppas att ni förstår att ibland har man helt enkelt inte tid för man e med kompisar man har läxor att göra man sover och allt annat man gör.

Yayamen

Hon är en skönhet säger jag bara! 

pussar från Selina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0