att bo i lägenhet..fml asso..

Ligger här hemma nu är sjuk som fan ont i halsen ont i huvudet och snuvig låter som en jag vet inte vad, men hemsk låter jag i alla fall.
vill bara åka till min mamma nu orkar inte att bo i lägenhet! det är grannen ovan för som renoverar sinn lägenhet så tidigt som möjligt för att den tror att det verkligen inte finns en ända själ i huset. åh- får migrän av att bara tänka påre hatar ljudet av grov borrning det hörs fan överallt!
Ligger här hemma nu är sjuk som fan ont i halsen ont i huvudet och snuvig låter som en jag vet inte vad, men hemsk låter jag i alla fall.
vill bara åka till min mamma nu orkar inte att bo i lägenhet! det är grannen ovan för som renoverar sinn lägenhet så tidigt som möjligt för att den tror att det verkligen inte finns en ända själ i huset. åh- får migrän av att bara tänka påre hatar ljudet av grov borrning det hörs fan överallt! 

lite sjukliga bilder på miish. 

pussar från Selina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0