Bastuuuuu

Tjoo alla och jaa jag vet att jag har varit skit dålig på att blogga och jag ber om ursäkt kommer göra det oftare nu lovar har liksom inte orkat att görare så yesyes shit happens eller hur?;)
Men i alla fall..Jag har haft en jätte mysig helg har spenderat den med massa olika trevliga människor så denna helg var lyckad!
Just nu sitter jag hemma hos johanna och ska äta snart vi har varit och BASTAT! ihihi det var skit härligt fy fuck Johanna va med och vi pratade om livet osv jätte jätte jätte härligt, Är verkligen taggad för ingenting är bara allmänt glad och aa jätte glad! :D
Tjoo alla och jaa jag vet att jag har varit skit dålig på att blogga och jag ber om ursäkt kommer göra det oftare nu lovar har liksom inte orkat att görare så yesyes shit happens eller hur?;)
Men i alla fall..Jag har haft en jätte mysig helg har spenderat den med massa olika trevliga människor så denna helg var lyckad!
Just nu sitter jag hemma hos johanna och ska äta snart vi har varit och BASTAT! ihihi det var skit härligt fy fuck Johanna va med och vi pratade om livet osv jätte jätte jätte härligt, Är verkligen taggad för ingenting är bara allmänt glad och aa jätte glad! :D
pussar från Selina

Johanna min lilla älskling! mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0