Hatar Sverige När Det Är Kallt. Fuck Aina.

Hejehejhejj tänkte skriva lite om hur mkt jag hatar när det är så häääääär kallt ute.
Lyssna nu, jag tycker det är kallt som fan ute hur fan jävla kallt kommer det bli nästa år det är ju för fan svin kallt nu jag kommer flytta till ett annt land när det blir vinter jag skiter i! 
Ps. har inga pengar till de-.-
aaa då vet ni det att jag haaaaaaaaaaaaatar kyla. fy f*ck.
orkar inte skriva mer haha det gör jag aldrig men va fan gå och lägg er.

pussar från Selina 
så här bra fint och varmt ska det vara okee. 
jätte söt bild på miss selina.fuuul

Kommentarer
Postat av: Ellinor

åh va söt bild!

2012-02-08 @ 17:35:41
URL: http://ellinorpolsater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0