Mys måndag

Hejhej! är hemma hos min pappa nu och chillar galet efter att åkt till chokladfabriken med Johanna och Karen.
Vi har haft det sjukt mysigt alla vi drack varm choklad, det var faktiskt första gången jag var där men guuud så gott det var med varm vitchoklad juste det fanns vitchoklad att dricka det är liksom sjukt grymt.. haha A men min måndag har varit lyckad!
Hejhej! är hemma hos min pappa nu och chillar galet efter att åkt till chokladfabriken med Johanna och Karen.
Vi har haft det sjukt mysigt alla vi drack varm choklad, det var faktiskt första gången jag var där men guuud så gott det var med varm vitchoklad juste det fanns vitchoklad att dricka det är liksom sjukt grymt.. haha A men min måndag har varit lyckad min små gulle grisar..hehe

..Är lika glad som denna dam..
pussar från Selina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0