~.Sont Som Är Skit Och Sont Som Är Guld.~

Dom man trodde var sina vänner.
Dom som man trodde man kunde lite på.
Dom som din Mamma sa inte var bra för dig.
Dom som du gav så många chanser.
Dom som aldrig gav dig en chans.
Dom som just du ingen annan accepterade för den dom var. 

Dom som ger dig komplimanger varje gång du går för bi dom.
Dom som litar på dig.
Dom som litar på dig.
Dom som du kunde lösa alla problem med.
Dom man ville ha och aldrig förlora.
Dom som just du och ingen annan hitta.


Vänner kommer och går och det ska alla veta.
Man kan känna att sin vän är sitt allt. Men när den vännen försvinner vad händer då? Då Kommer nästa vän. 
Om inte vänner fans skulle jag inte vara någonting. Är glad för alla människor som jag känner har kommit i mitt liv. Det har kommit stunder då min vänner har ''förrått'' mig men shit happens..så är det bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0