Borta bra men hemma bäst säger jag bara..!

Tja tidigare så sa jag att jag skulle på bio och JA det blev av :D
Hahaha som sagt blev det The Stig-helmer story meeeen den sööög k**
aaa så jag och mina små pojkar gick in i en annan bio haha och den fillmen sög också k**. såå jävla lame det var den där haha tin-tin filmen hahaha ååhh vad den va dålig! så då bestämmer vi oss att gå in i en annan bio salong Oooooch då blev det S H A M E. tror inte några 20åringar läser min blogg men hahaaaa det var värsta porr filmen typ så jaaa till slut åkte vi bara hem.

På hem vägen träffa jag många av min kompisar jag inte har träffat drygt 2månader så det var jävligt kul att få träffa alla, A och nu är jag hemma och chillar gaaletttt biiaatches. hare bra ska typ sova öhöhö(:


pussar från Selina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0