Forum tuggare, aa hej!


Hej alla nu har jag varit på möte och det har gått så jävla braaa så jag är på topp humör just nu! Så jag tänkte berätta lite också om hur min dag har varit:))... Vad ska jag säga skolan var ju trög som vanligt men annars efter skolan var jag i forum och ja jag har typ blivit forum tuggare men grejen e att när man blir kallad för tuggare är det som en dålig kommentar eller ngt för det låter som ''men ååhh forum tuggare'' men ändå man skiter i vart man e, man är ju där för att träffa sina vänner osv. Där ens vänner är då är man också där och på ett sätt så ger det ut signaler om ni fattar.. haha asså menar att om många vet att många hänger i forum då vet liksom alla det automatiskt så jaa vi alla är små tuggare helt enkelt roligt roligt nej men nu orkar jag inte skriva mer era små horungar nej skoja bara, eller?..

pussar från Selina

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snygg brud!

2012-01-26 @ 21:15:41
URL: http://ellinorpolsater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0