Här är det jag skrev om just dig!

Caroline Boberg :så jävla sööt brund jätte mysig att tala ut till, kärlek till dig!
Johanna Söder Pihl :Smart söt filur jätte snäll också:D
Emma-Karin Hiller :Smart brud sportig av sig också det är bra, jätte snäll också!
Mimmi Mintra Thalin :OMG, hot hot säger jag bara och en riktigt gullig tjej, puss på mimmi
Louise Östling :Jag gillar hur du fixar dig ouff snyggsnygg, och jävligt skön är du, amor
Isabelle Berner :Känner inte så bra men söt är du!
Amira Berisha :Älskar din stil girl fortsätt så, och jävligt rolig att vara med!
Mathilda Bergstrand :Naaw min söta lilla matilda, saknar dig sötis<3
Erik Aslan Perez Beyagul :en rolig snubbe man saknar mkt:)
Ana Carballo Pino :Ahaha kusinen man alltid har kul med:D
Jasmine Öhlin :Väldigt fin tjej, och du är väldigt väldigt trevlig och det gillar jag:)
Julia Nordström :Lång fin blondin jätte jätte söt^^
Giselle Cruz :Katten katten, som jag saknar :*
Karen Garay :Min lilla karen älskar dig du är, Biff Sexy osv..<3
Ariel Vicente :Min bästa bror som alltid finns där för mig. älskar dig!
Mia Rihani :Min flumm kompis älskar dig, saknar tiderna!
Camila Carballo Pino :Min jätte snygga kusin, hennes röst dödar!
Bella Nilsson :Söt saknar dig mkt och gillar din stil;)
Helene Schreber :Vacker älskar hela dig, och du vet att du alltid kan komma till mig sötiis;*
Johanna Sstrand :Vill lära känna dig mer, du är söt också!
Nicodemus Tsantalidis : Du går i min parallell och du är jätte snäll(: 
Johanna Uno Ericsson :Saknar diiiig, och du är väldigt sööt!
Dante Nordfors :Snygg vill lära känna:)
Anton Aik Jonsson :Rolig söt, och saknar mkt!
Jennifer Vallius :Ååh min söta lilla jenni, älskar dig din lilla mupp<3
Karoline Bästa Abou :Min lillasyster såå söt älskar dig<33
Emma Elmér :Sööt vill lära känn:D
Oliver Ullefarfar Bölin :Din roliga lilla filur;D
Matida Jenny Darbo :AAh katten te amo Gambia(hoppas jag har rätt nu) ialla fall katt!
Moa Håkans : Saaaaaknar sjukt mycket vi måste träffas, och jävligt snygg är du:)
Wilma Nilsson :Vill lära känna och sööt.
Lisa Bergkvist :Min roliga söta barndomskompis, puss och kram!
Andrea Andersson :Haha den roligaste snyggingen, haha älskar att skypa med dig hjärtat
Bojan Medanovic :sköön snubbe!
Victoria Ericsson :Brrrorrr saknar dig katt<3
Kelly Kung : saknad och vi måste hålla kontakten!, ouff katt är du också älskling<3
Felix Den Kralligaste : saknad bror, kärlek till dig din pajas!
Jessica Holmberg Pierre :Sööt tjej med bästa musiksmaken! vi borde träffas oftare!
Moiis Krig : Klass kompis som är jävligt snäll!
Maria Bodström : Parallell kompis vill lära känna:)
Jonathan Howard Gunnarsson :Klass kompis som är rolig!
Daniella Roos : My JB/Jarlaberg drottning älskar dig bebo<3
Meja Brandelius : Jätte söt, och skulle jätte gärna vilja lära känna bättre:)
Viktor Widholm : Vill ha kontakt med igen, för rolig är du pööjk!
Mikaela Hollgren : Saaaaaknar sjuuuuuukt mkt, vill ha kontakt igen sötis<3
Elina Högström :Älskar din stil du skiter i vad andra tycker you go bitch, sjukt snygg också
Fabian Weidlitz :Tappat kontakten vill hitta den igen, och sjukt rolig! saknarrr dig
Sama Zuhairi :Sama min blatte älskar dig katt!
Linn Plinzz Shawol Nordlander :Snäll söt tjej som är unik och det gillar jag!
Gerry Janpier :Min älskade broder, som alltid finns där för en. Älskar dig bror<3
Yasmin Yasseh Belkhokh :Saaknar dig söötis, rolig tjej som pratar mkt men jag saknar dig!
Julius Rydinger :Kille jag inte känner, som går i sexan:) värkar vara snäll
Mariell Unzueta :Söt tjej i min klass^^
Linus Eriksson :MOA HÅKANS kusin:D, älskar ditt håår!
Matilda Stegius :Jätte sööt tjej i klassen bra på fotboll sååå klart!
Alice Hydling :Älsklingen min älskar dig!
Ellinor Polsäter :tjej i min parallell klass som är söt;D
Vendela Eng :Min lillasysters kompis som är dessutom jätte söt
Leonard Eklund :Vill lära känna och söt
Nihed Kali :Min älskade komiker,radio, älskling, mitt allt kärlek till dig!
Timmo Anden :Min bror kärlek till dig!
Antonella Boragina :saknade syster, hoppas du mår bra:’)
YoyoSötnosen Rampadcha : Sjuuuuukt sööt!
Vide Nyberg :Långeman! och rolig
Louise Norrman : Hjärtat, vi har tappat kontakten. vi båda har glidit ifrån varandra..<3
Astrid Womack :Söööt astrid du är bara såå sööööööt
Ida Hedlund :Vill lära känna:D
Beatriz Sanchez :SAKNAR DIG BEA!, vi måste träffas förfaan<3
Agnes Eriksson :söt tjej i parallell klassen jaaaooo
Cenedra Lundblad :MIN FLUMMIGASTE KOMPISS ÄLSKAR DIG!!!
Alexandra Fargo :du är fett söööt, och snäll!:D
Wilma Andersson :jätte snäll och söt tjej jag vill lära känna bättre:D
Alexandra Ceron Moreno :Saknad och vill träffa!
Christopher Lännerholm :Snäll och rolig!:D
Pontus Högberg :Söt, vill lära känna:)
Rille Cederqvist :söt kille vill lära känna bättre:)
Alva Höglund :Skööön tjej och jätte rolig att umgås med!
Nicole Zami Hafner :saknad polare man brukade lira med!
Sandra Olsson :Modell på hööög nivå säger jag bara, skulle vilja lära känna:)
Moa Hellström :Min roligaste bästavän älskar dig sötis<3
Steffanie Abou :Min älskade snygga syrra, saknar dig!
Felicia Qvarfordt :Ouff det är nog den mest otroliga underbara vännen som finns, älskardig
Frida Kempe :känner inte men sööt^^
Florencia Köncke :Tappat kontakten helt tyvärr, men jävligt söt och saknad!
Paulina Söderstam :Jätte gullig tjej i min parallell
Johanna Halldorf :Min bääästavän såå söt och så fin. älskar dig!
Alina Hammoud :Aliiiiinaaa jag älskar dig, och jag saknar dig vännen;* besos
Tova Skeholt :jätte söt och trevlig, vill lära känna!
Karolina Magnell :Ouff väldigt snygg het osv!, vill lära känna:D
Sosso Balutch :Brrooooorr saknar dig katt!
Sofia Ingemarsson :Vill lära känna mkt mer! väldigt fina skor! haha och söt är du^^
Jenny Finaste Kåvehed :sööt, skulle vilja lära känna dig bättre;D
Alex Ritzler :Söt, känner inte dig så jätte bra men det kan man göra ngt åt saken;)
Didrik Peterson :Skägg broorrr min bästa bästa vän din söta lilla gris osv..
Alisa Erholm :MIN BIIITCH ÄLSKAR DIG GUMMAN, PUSSPUSS;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här skrev du inte om alla

2012-01-26 @ 00:37:08
Postat av: yasmine

saknar dig äääälskling!<3

2012-01-29 @ 13:42:48
Postat av: mimmi

Detsamma älskling! <3

2012-01-31 @ 20:37:42
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0