Hypee kväll assooo

Knaaasss haha har fett kul med jocke, anton, cenedra, och mia haha fett mys asså vi har ätit tacos och haha vad ska jag säga vi lyssanr på musik hypar hit och dit chill kväll det är sånt här jag saknar kärlek asså haha
Jag var i forum ett tag idag träffa alla men synd asså det var feeeett mkt drama hela tiden och jaa jag hatar drama det är sånt man inte vill ha här i levet men aja iblad så händer sånt och det får man leva helt änckelt.
Sen var det ett par FITT vakter som kasta ut oss från forum när vi inte hade gjort ngt och dom gjorde mig på bråkhumör och det är inte många som lyckas med det sååå aa var ganska sur ett tag men sen blev jag glad igen som tur var för jag inte rolig när jag är sur. Dom där fucking fitt vakterna asså haaaaatar dom det var en tjej hon lekte fett tuff fucking bäverkuk...A ni märker hur jag blir hehe aaa men det var det jag hade att säga era små pullor och rullor osv.

pussar från Selina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0