SORRY SORRY


Jag ber om ursäkt för jag inte har gjort ett nytt inlägg eller ngt! jag har varit med min gamle gode vän Alina.. Så har inte tänkt på att jag kanske ska skriva ngt men nu är det Söndag Tjejer och killar ;)) yapp..

En lite tragiskt historia måste jag berätta nu! 
Min baba har en dunjacka som många har nu när det är vinter i alla fall då har han tjatat på mig typ en månad att han ville tvätta min fjällräven jacka och jag ba: nee vi tar den till sån hära kemtvätt alltså såna som vet vad dom gör. Då sa han att det var för dyrt lala men 300kr för en tvätt de är värt en jacka för 5000kr. men nej då gav jag min lilla papi en chans, han säger att ingen fara jag har tvättat min flera gånger. Gissa vad som händer? 
Jo han ringer mig och ba: Din jacka har gott sönder vi går och köper en ny...? alla jackor är slut vid den här tiden fan det är tänkt att man ska köpa i oktober...? åååhh får så fucking dampp:) 

Så om ngn vet en fin jacka till salu vid denna tid snälla kommentera! (Inga crazy eller fula färger) 
pussar från Selina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0