Vi ses i Nirvana

Hej är tillbaka från Nirvana nu, och ja! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera..Typiskt men jag har faktiskt en bra anledning/bortförklaring varför jag har blivit sämre på att uppdatera min lilla blogg, och det är för att jag inte har någon telefon längre..Tyvärr.. Jag mår dåligt av detta förskräckliga fall men vad gör man? Life gose on eller hur? Och efter som jag Selina Arrieta Zuniga är en ute människa så blir det oftast att när jag väl kommer hem så sover jag och äter jag, tha's it + att det är SOMMARLOV!
Hej är tillbaka från Nirvana nu, och ja! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera..Typiskt men jag har faktiskt en bra anledning/bortförklaring varför jag har blivit sämre på att uppdatera min lilla blogg, och det är för att jag inte har någon telefon längre..Tyvärr.. Jag mår dåligt av detta förskräckliga fall men vad gör man? Life gose on eller hur? Och efter som jag Selina Arrieta Zuniga är en ute människa så blir det oftast att när jag väl kommer hem så sover jag och äter jag, tha's it + att det är SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0