KONY2012

kan tyvärr inte bedda in länken på bloggen men klicka på länken så kommer du till en video som berör dig och många fler. http://vimeo.com/37119711

Själv så tål jag inte sånna här saker jag mår skit av de och jag får som ett tvång att jag måste hjälpa och de vill jag också för sont här ska inget barn i hela världen få behöva uppleva, man brukar säga att livet är aldrig rättvist, men det här handlar om flera tusen barn i orättvisa. Jag tror verkligen att 2012 kommer vara ett år ingen glömmer och det hoppas jag verkligen för vi kan göra mer en vad vi tror. vi är begåvade vi kan göra vad som helst bara vi vill och tror på oss själva. sluta aldrig tro. 

Dela på facebook så alla kan få veta vem kony är, kony måste bli känd för att vi ska kuna hjälpa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0