~LIVET~

jag är så jävla tacksam över att jag fick chansen att få leva på den här jorden, Den gåvan vi har fått är obeskrivligt stor om man väl tänker efter.. Livet kan vara skit ibland de vet vi alla men tänk vilka pussys vi är och låter den äckliga skiten ta över allt underbart om livet de är sjukt.. Men så man brukar säga, lite skit rensar magen osv. Vi alla ska uppfatta våra egna liv hur fan vi vill. Just vi fick det här spelet och då få vi spelare hur mycket vi vill, de är vi som levlar vi möter bossarna vi jobbar påre i våran taktik så äre. Haha Vrf jag skrev de här inlägget de vet jag inte varför, men de är en enkel sammanfattning hur våra liv ser ut utifrån, i alla fall hur jag sere.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0