Bio

Ska kolla på The lucky one Jag och min syster och några kompisar ska kolla på den filmen det blir nog suveränt själv älskar jag kärleks filmer så det ska bli spännande att få se denna film:)
Annars sitter jag här nu i min fina soffa och skriver ett litet inlägg innan jag drar till bion..Och jag har inget mer att skriva om tyvärr herre min gud är skit dålig på att skriva inlägg ååh aja.
Ska kolla på The lucky one Jag och min syster och några kompisar ska kolla på den filmen det blir nog suveränt själv älskar jag kärleks filmer så det ska bli spännande att få se denna film:)
Annars sitter jag här nu i min fina soffa och skriver ett litet inlägg innan jag drar till bion..Och jag har inget mer att skriva om tyvärr herre min gud är skit dålig på att skriva inlägg ååh aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0