Farsta tugg

ligger här hemma i farsta och tråkar galet, Jag känner mig fett forever alone här i farsta jag känner ingen än min familj de är verkligen toppen bra! Ska nog passa på att duscha och laga middag så pappa blir glad:)
Justeja i morgon äre fredaaaaag och LMFAO kommer till grönan yes! De är alltid deras musik man fuckar ur till ursäkta mitt ordval, hursomhelst det kommer bli suveränt vara med vännerna sacka skit och njuta av kvällen.
ligger här hemma i farsta och tråkar galet, Jag känner mig fett forever alone här i farsta jag känner ingen än min familj de är verkligen toppen bra! Ska nog passa på att duscha och laga middag så pappa blir glad:)


Justeja i morgon äre fredaaaaag och LMFAO kommer till grönan yes! De är alltid deras musik man fuckar ur till ursäkta mitt ordval, hursomhelst det kommer bli suveränt vara med vännerna sacka skit och njuta av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0