hej världen

Öppna dina ögon och kolla riktigt jävla noga på dagens samhälle, hur bedömmer du din syn?. I mina ögon så ser jag personer som bara är med vissa för att dom är ute efter bekräftelse och uppmärksamhet helt enkelt stauskåta. Och nej alla är inte ute efter status eller bekräftelse eller vad det nu fan är man vill ha för att känna sig ''accepterad'' bland andra.
Och jag skriver inte det här inlägget bara för att. Jag känner mig så jävla vilse vart ska världen ta vägen?
Ingen är sig sjävl till 100% hela tiden, de klart man kan snea lite då och då..Haha jag är ung och dum och de är vi alla tills trettio årar eller yngre eller äldre men dafuq?!
Va dig själv och om inte folk gillar ditt riktiga ja är det deras problem och inte ditt, va dig själv och älska personerna som älskar dig.
Öppna dina ögon och kolla riktigt jävla noga på dagens samhälle, hur bedömmer du din syn?. I mina ögon så ser jag personer som bara är med vissa för att dom är ute efter bekräftelse och uppmärksamhet helt enkelt stauskåta. Och nej alla är inte ute efter status eller bekräftelse eller vad det nu fan är man vill ha för att känna sig ''accepterad'' bland andra.
Och jag skriver inte det här inlägget bara för att. Jag känner mig så jävla vilse vart ska världen ta vägen?
Ingen är sig sjävl till 100% hela tiden, de klart man kan snea lite då och då..Haha jag är ung och dum och de är vi alla tills trettio årar eller yngre eller äldre men dafuq?!
Va dig själv och om inte folk gillar ditt riktiga ja är det deras problem och inte ditt, va dig själv och älska personerna som älskar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0