Mmm

Ligger här i min säng och har nyss kollat klart på breaking down. Och JA jag är efter... Jag ger filmen 3/5 stjärnor hehe, entligen blir hon vampyr, men de hände ingenting, Bella gifte sig, Jake blev avis, Bella och Eddi åker bort, dom har sex hon blir med barn världen går under END OF STORY.. de klart man blir lite nere. Eller så äre bara jag som inte förstår mig på film.
Hur som helst så mår jag bra och har haft en underbar helg den har inte varit så intressant men däremot hade min syster fest igår och det var bland annat veldigt trevligt. tack & hej.
Ligger här i min säng och har nyss kollat klart på breaking down. Och JA jag är efter... Jag ger filmen 3/5 stjärnor hehe, entligen blir hon vampyr, men de hände ingenting, Bella gifte sig, Jake blev avis, Bella och Eddi åker bort, dom har sex hon blir med barn världen går under END OF STORY.. de klart man blir lite nere. Eller så äre bara jag som inte förstår mig på film.
Hur som helst så mår jag bra och har haft en underbar helg den har inte varit så intressant men däremot hade min syster fest igår och det var bland annat veldigt trevligt. tack & hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0