Natten är här'

hej hej jag är så jävla trött så mitt inlägg kan vara lite konstigt men jag kör bara. Jag har varit på middag hemma hos några gammla goda vänner skit trevligt, har bara chillat hemma sen dess ska gå och lägga mig snart för det är skola imorgon men inget mer snack om det jag har legat här i min säng och bara tänkt på allt möjligt. Och när jag väl börja tänka så kommer vad som upp i huvudet, vi lever i en värld där allt är upp bygt i kol. We all are the same fucking shiet, eller? och nu ska inte jag babbala om vad jag tänker men allt är fucked up'
.Så fucking underbart att jag är den jag är haha.
Jag kan komma med ett litet citat till er så det blir ett fint slut på detta inlägg,
Döda Fiskar Följer Med Strömmen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0