Tillbaka från Turkey

Tjenixen på er! Som ni kanske märker så har jag kommit tillbaka från turkiet och det har varit underbart, fantastiskt, utmärkt osv osv..Jag har gaft en jävligt bra semester men däremot har jag inte vart så toppnotch med bloggen:/ 
Men det är därför jag är tillbaka i skrivandet igen bitches! 

Kan kort fattat förklara hur mitt liv ser ut ljust nu. För er som inte vet så har jag bytt skola, jag har bytt till Skuru och detta skolår så kommer jag ge allt, alltså satsa i skolan för jag behöver verkligen det och det känns bra att jag har den instinkten. Jag har gjort ett litet shcema kan man säga, jag har bestämmt att jag ska plugga 4dagar i veckan så jag har hela helgen för att kunna göra vad jag vill och det känns toppen men däremot kan jag bli jävligt trött. Så nu kommer ni få både läsa och få se hur mitt liv i skolan och utan för skolan ser ut, Det var det jag hade å komma med idag! ciao 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0